2011 m. spalio 5 d., trečiadienis

40. Nauja diena

Nauja diena. Keista, kad per vieną vakarą visas gyvenimas gali apsiversti aukštyn kojomis. Pirmą kartą gyvenime mane lydi aiškumas. Pirmą kartą tikrai žinau, ką turiu daryti, kokie mano tikslai.
Visi mano gyvenimai buvo nukreipti į pažinimo siekimą ir tiesos skleidimą. Dabartinis gyvenimas – ne išimtis. Ir laikai ne kitokie nei anksčiau. Kadaise tiesą skleidžiau bažnyčios apakintoje visuomenėje, o dabar ją akina valdžia ir žiniasklaida. Visada atsiranda žmonių, kuriems tiesa nėra paranki, ir jie skleidžia propagandą.
Pavyzdžiui, įstatymai. Žmonės paklūsta net absurdiškiausiems įstatymams, nes mano, kad kitaip bus nubausti. Valdžia pudrina smegenis, kad įstatymai yra tik visuomenės labui. Nesąmonė. Įstatymai naudingi tik tiems, kas juos užsako. Be to, žmonės mano, kad turi paklusti įstatymams. Bet taip nėra. Žmonės bijo. Jie jaučiasi bejėgiai. Jie nesuvokia, kad susivieniję jie nugalėtų bet kokią valdžią. Žinoma, valdžios pusėje ginklai, kariuomenė. Tačiau kariai – taip pat žmonės. Tačiau kariai dažniausiai būna dresiruoti aklai paklusti. Mano misija – atverti žmonėms akis. Parodyti, kad jie turi galią. Mano tikslas – sugriauti žalingą egoistišką sistemą. Ir aš savo tikslo pasieksiu, nesvarbu, šiame ar kitame gyvenime.
Valdžia nuo žmonių slepia svarbią informaciją ir, naudodamasi institucijomis bei žiniasklaida, skleidžia propagandą. Pavyzdžiui, nuo pat mažens mokyklose vaikai mokomi, kad kanapė – narkotikas, kad tai blogis. Psichodeliniai grybai – taip pat blogis. Mokytojai kaip išmuštruoti pyškina propagandą, plauna vaikams smegenis. O juk kanapė – panacėja! Tai ir vaistas nuo visų ligų, ir būdas išvengti gamtos katastrofų. Kanapė gydo vėžį, mažina kai kurių ligų sukeliamą skausmą ir šleikštulį, gydo nemigą, depresiją. Bet farmacijos pramonė neleis, kad šita informacija paplistų. Kanapė – nuostabus pluoštas rūbų gamybai. Taip pat iš jos gali būti gaminamas popierius. O jie dar vis kerta miškus! Kanapės popierius net geresnis. Be to, iš kanapės gali būti gaminamas kuras. Bet naftos magnatai nenoriai įsileidžia alternatyvas. Psichodeliniai grybai padeda pažinti pasaulį, atveria sąmonę, padeda pajusti ryšį su gamta. O šiuolaikiniams žmonėms tikrai trūksta tikro ryšio su gamta! Jeigu tik jie pabandytų grybų... jie suprastų, kad gamta yra gyva. Kad kiekvienas augalėlis ir vabalėlis yra tiek pat gyvas, kiek ir žmogus. Bet valdžiai nenaudinga, kad žmogus tai patirtų. Kas gi tada norėtų dirbti beprasmius, nenaudingus darbus ir uždirbinėti valdžiai pinigus? Be to, kanapei ir grybams iškilti neleistų ir alkoholio bei nikotino pramonė. O alkoholis ir nikotinas taip siaubingai žaloja smegenis ir aptemdo žmonėms protą! Mano užduotis su visu tuo kovoti, kadangi absurdas drausti natūraliai augančius augalus ir grybus ir vadinti juos narkotikais.
– Labas rytas, Migle, – mano mintis nutraukė Nandas.
– Labas rytas. Kaip išsimiegojai?
– Labai gerai, net keista. Gal reikės dažniau miegoti ant sofos.
Mintyse nusijuokiau. Iš tiesų jis gerai miegojo dėl energetinio skydo, kuris dar veikia raminančiai ir atpalaiduojančiai.
Energijų valdymas – dar vienas dalykas, kurio žmonės nežino. Tai labai galinga priemonė, tačiau dauguma žmonių yra įtikinti, kad tokie dalykai neegzistuoja. Na, bet turint omeny, kad šiuo metu dauguma yra tik paklusnios ir bukos valdžios avelės, tai geriau jiems to ir nežinoti. Pirmas žingsnis – atverti žmonių sąmonę. Tam puikiai pasitarnaus psichodeliniai grybai. Bet iki tol dar teks nueiti ilgą kelią.
– Esu tau labai dėkinga, kad priėmei mane, – pasakiau.
– Na, tu juk neturėjai kur pasilikti – turėjau tau padėti.
– Tu geras žmogus.
– Aš ir siekiu būti geru žmogumi, – jis pasakė.
– Tuomet tai reiškia, kad mes turime bendrą tikslą, – nusišypsojau.
Man taip norėjosi Nandui viską papasakoti, bet kartu jaučiau, kad gal dar ne laikas. Jis gali nesuprasti, palaikyti mane išprotėjusia. Juk tai, ką aš patyriau, yra labai reta. Kas gi patikėtų, kad vakar vakare jų namuose buvo atsiteleportavę nepažįstami žmonės, kurių vienas – apskritai ne žemietis? Kas patikėtų, kad jie tarpusavyje kovojo švaistydami vienas į kitą energinius pliūpsnius? Turiu palaukti, labiau pažinti Nandą ir po truputį jam pasakyti tiesą. Galbūt jis bus pirmasis, kuriam atversiu akis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą